Visuelt arbeid for TINE og Barnas Røde Kors

TINE har laget en butikkampanje i samarbeid med Røde Kors for å øke kjennskapen rundt BARK, Barnas Røde Kors. The Good Guys har visualisert kampanjen, som du kan se i matbutikkene i disse dager.

meny-gol
Jo mer yoghurt kundene kjøper, jo mer penger får Barnas Røde Kors til sitt arbeid. 2,5 millioner produkter har fått påklistret kampanjeklistremerker, plakatmateriell skal sikre god synlighet i butikk og ansatte har fått tildelt t-skjorte.

coop-prix-bagn

Bildene er tatt av TINE. Retail House Elevate står bak kampanjeidéen.

Vi takker TINE for oppdraget!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s