Som Internasjonal Marketingsjef i Jotun var Espen Berg sentral i teamet som jobbet med Jotun’s identitet, en ny global og samlende identitet for et av Norges mest suksessrike internasjonale konsern. Jotun har en meget sterk og kjent identitet world wide som også er bærebjelken i deres meget anerkjente og samlende bedriftskultur.
The Good Guys er stolte av å bli valgt til å utvikle Fersk & Ferdig sin nye profil og pakningsdesign. Unil AS valgte oss til dette arbeidet og Matbørsen AS som produserer en rekke av produktene i serien valgte å bruke denne nye identiteten på årets drakter til Sandefjord Fotball. Vi tar det som et klart tegn på at logoen skaper kjennskap og gir de riktige assosiasjoner.
Flamur Kastrati, som er spilleren på bildet, er en måltyv av rang. Alltid sulten og alltid fokusert på mål. Han kler disse logoene på drakten godt. Fokusert og sulten på suksess. Sånn som THE GOOD GUYS og våre kunder er.