Vi har redesignet Fersk & Ferdig

Unil AS valgte oss til å redesigne deres merke Fersk & Ferdig. Flere og flere av oss velger ferdigmat som måltid både til hverdags og kos, det være seg tradisjonelle middager, raske måltider, noe å spise på farten.

 

Fersk & Ferdig DIGG, en ny serie med produkter når du vil ha det lille ekstra. Og som for de som velger vegetar mat er lett å kjenne igjen og se. Masse smak og kvalitet, med Oumph. Emballasjen skaper vann i munn og du finner all relevant informasjon lett på forsiden. Vi tenker at du stopper opp og velger Fersk & Ferdig DIGG neste gang du er i kjøledisken.

 

Merkevaren skal rette seg mot flere forskjellige målgrupper, den skal kommunisere tradisjonelle retter, nye spennende retter, småretter, sunne retter og mindre måltider til å spise i farta. Utfordrende og spennende synes vi.

Logoen gir tydelig signal om at det er klart til serving. Den kommuniserer kvalitet og den fungerer godt i flere størrelser og i sort/hvitt. Den bærer sitt budskap klart og tydelig på alle flater og emballasjer.

                         

I sterkt konkurranse fra flere større byråer er vi stolte av å bli valgt til denne jobben. En omfattende prosess hvor konkurransen er stor og kundene ønsker riktig informasjon servert på et delikat og smakfullt fat. Her var oppgaven å lage sterk identitet for Fersk & Ferdig som lot seg benytte på mange forskjellige retter og ikke minst emballasjer.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s